پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 118459
جوان ترين مدير مسئول هفته نامه کشور
تاریخ انتشار : 1393/01/01
نمایش : 3120

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، علي محمدي به مناسبت 17 مرداد ماه روز خبرنگار گفت: خبرنگاران و اصحاب رسانه نقش بسزايي در ارتقاي سطح آگاهي و فرهنگ عمومي و تخصصي جامعه دارند

وي در ادامه گفت در دنياي امروز و در عصر ارتباطات و فن آوري اطلاعات، قطعا نقش رسانه هاي گروهي و خبرنگاران به عنوان ابزار اطلاع رساني، نقشي موثر و حياتي است.

وي افزود: بدون ترديد حضور اصحاب رسانه در عرصه هاي مختلف خبررساني و انعکاس صحيح و به موقع اخبار و اطلاعات گوناگون، نقش بسزايي در افزايش سطح آگاهي و ارتقاي فرهنگ عمومي و تخصصي جامعه دارد.
در ادامه تصريح کرد: خبرنگاران نقش مهم و تعيين کننده اي به عنوان رابط بين مسئولان، سازمان ها و مردم در اطلاع رساني صحيح خدمات دولت و سازمان ها از يک سو و پيگيري و حل مشکلات مردم از سوي ديگر ايفا مي کنند و زمينه رشد و توسعه همه جانبه جامعه را فراهم مي آورند.
وي گفت : هفدهم مرداد ماه، روز نکوداشت سالروز شهادت شهيد محمود صارمي و همه شهداي خبرنگار دفاع مقدس است که با ايثار جان به شرافت اين حرفه مقدس اعتباري فزون تر بخشيده و به سوگندشان به قلم و قداست آن تا انتها وفادار ماندند و به همه ثابت کردند که خبرنگاران، راويان صديق اطلاعات و اخبار هستند که در مسير بقاي حقيقت تا آخرين لحظه دست از تلاش برنمي دارند.
محمدي در ادامه 17 مرداد ماه، روز خبرنگار را به همه فعالان حوزه خبر و اطلاع رساني اعم از رسانه هاي ديداري، شنيداري و سايبري، به ويژه خبرنگاراني که در کسوت خبر رساني، متعهدانه و با جديت فعاليت مي کنند، تبريک و تهنيت گفت !

"علي محمدي" مدير مسئول هفته نامه "جهان بين" به عنوان جوانترين مدير مسئول کشور در استان چهارمحال و بختياري است  وي که در حال حاضر دانشجوي دکتري ادبيات وزبان فارسي را دارد و متولد 1362ساکن فارسان ميباشد وي سابقه فعاليت در سردبيري نشريه تحول و همکاري با هفته نامه ها وروزنامه هاي زردکوه کو هرنگ سالداران رسالت و حمايت را در طول 10سال در کارنامه فعاليت خود دارد

 

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html